2011-12-29

Boktips

Har äntligen fått tummen ur och lagt till en ny sida på Kapitalnet. Ska visst till ett jullov för att det ska bli något gjort! Som ni kanske märkt så har dessutom bloggen vaknat ur sin dvala. Den nya sidan heter hur som helst Boktips och nås direkt från huvudmenyn då jag inte fann någon lämplig sektion att placera det i som skulle passa alla böcker.

Jag tipsar om tre ekonomiböcker, en skönlitterär och två om barnuppfostran... lite otippat! De tre ekonomiböckerna är dom två som jag redan sedan tidigare tipsat om här på bloggen, The Intelligent Investor och Common Stocks and Uncommon Profits, den tredje är boken Så här kan alla svenskar bli miljonärer. Den skönlitterära är inte helt otippat Och världen skälvde som jag också tipsat om här tidigare. Dom två om barnuppfostran la jag mest till för att det är böcker jag brukar tipsa om, fast i helt andra lägen. Känns lite malplacerat, men det skadar väl inte att tipsa om dom?

Vill du läsa tipsen så finns sidan här: Boktips (Kapitalnet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar