2009-05-13

Vi har en vinnare!

Första deltagare i Majmaran att passera 42 km var Cristoffer, som faktiskt gjorde det redan i söndags! Jag har dessvärre varit extremt upptagen hittills den här veckan vilket gjort att min rapportering sackat efter lite grann... Men den 10:e maj gick han alltså i mål, efter mindre än en tredjedel av tiden. Riktigt bra jobbat!

Bland dom kvarvarande har Jag vet nu kommit nära 30 km medan Destination Miljonär och jag har kommit strax över 15 km var... Silvret känns ganska avlägset för mig, men jag ska allt vara med och kriga om bronset i alla fall! Idag rapporterade jag för första gången in en runda på över 3 km, närmare bestämt 3,1! Det börjar ta sig... =)

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat Stocknam!

    För hoppas att knäna börjar kännas bättre så jag kan ge dig en utmaning om tredjeplatsen.

    För Jag vet verkar ha tagit hårt tag i andraplatsen :)

    SvaraRadera
  2. Tack tack, och givetvis också, förbaskat bra jobbat av er andra! Själv är jag egentlgien inte minsta tävlingsmänniska men tycker däremot om att träna.

    I kväll kommer det ett blogginlägg från min sida om detta...

    SvaraRadera