2008-02-29

Sista dagen

Idag är sista dagen på min vita vecka. Ikväll får jag åter igen titta på hur det har gått för mina aktier och fonder i min frånvaro. Jag var på väg att skriva "äntligen", men faktum är att jag inte är speciellt nyfiken. Dom har väl gått som dom har gått. Inget jag kan göra åt saken liksom. Innehaven är alla långsiktiga och inte tänka att säljas på grund av kursutveckling.

Om gårdagen vet jag inte mer än att index verkade gå ner ganska kraftigt. Mitt gamla jag hade sannolikt gått runt och surat igår kväll men det gjorde inte mitt nya jag. För mitt nya jag så var det som vilken dag som helst.

Idag är också sista dagen på omröstningen om vilken av mina tilltänkta aktier som ni läsare anser vara mest köpvärd. SCA leder stort, men den har jag ju redan köpt! På andra plats ligger Handelsbanken följt av Latour. Skynda på att rösta om ni inte gjort det redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar