2009-07-30

Andra bloggar

Det är nu över ett år sen jag utnämnde tre bubblare till min bloggtipslista som finns längst ner i vänsterspalten. Två av dom, Classresan och Förmera, har dessvärre varit overksamma under lång tid och är därför inte mycket att tipsa om längre och kommer därför inte att läggas in på listan. Väldigt tråkigt då dom var riktigt bra läsning när dom fanns. Den tredje bubblaren, Vägen ut ur ekorrhjulet, rullar dock vidare och har nu mera förärats en plats på listan!

Jag har också återinfört finansblogg.com som jag tog bort efter sin egna dödförklaring men som nu är aktiv igen.

Vidare tar jag bort Skilling Banco från listan. I inlägget för ett år sen la jag till den bloggen ihop med en önskan om att han skulle skriva mer om sina intäkter från webbreklam och webbplatsförsäljning. Som bekant ska man vara försiktig med vad man önskar sig, för nu har han knoppat av en ny blogg där han skriver om det jag önskade läsa mer om medan den gamla bloggen helt har dött av. Jag läser naturligtvis hans nya blogg, Entreprenörd, men den känns inte riktigt rätt i tipslistan i vänsterspalten. För er som är intresserade av ämnet så tipsar jag istället om den här och nu i detta inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar