2009-10-27

Vad saknar Kapitalnet?

Det är väldigt länge sen jag la till något nytt innehåll på min ekonomisajt Kapitalnet. Jag har haft annat för mig på sistone, som att byta jobb till exempel, och när jag lagt tid på Kapitalnet har jag fokuserat på att förbättra det innehåll som finns samt på att förbättra själva tekniken. Nu börjar jag dock känna mig hyffsad nöjd med det som finns och är sugen på att lägga till något.

Vad skulle du vilja läsa om?

Det enda jag själv kommer på på rak arm är pension, men där är jag lite för dåligt insatt själv. Det skulle dock vara intressant att lära mig mera vilket gör att det mycket väl kan bli någon eller några artiklar om det så småningom - inte minst för att det är vettigt att känna till dom frågorna för min egen pensions skull. Men inte just nu som sagt...

Är det någon som har något förslag på något annat, som jag kan skriva om så länge?

Du får gärna också titta igenom det innehåll som finns och komma med förslag på vad du skulle välja läsa mer om eller påpeka om du tycker jag har fel någonstans. Tycker till gör du antingen genom att kommentera till den här posten, skickar ett mejl till adressen ute i vänsterspalten eller genom Kapitalnets Kontakt-funktion.

Ta en titt på hur det ser ut nu här: Kapitalnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar