2010-08-05

Update

Då det varit lite tyst från min sida ett tag så tänkte jag passa på att skriva några rader om vad som händer.

Dels har jag varit ute i skärgården en sväng med familjen och en vän-familj. Vi var på en ö som kallas Siaröfortet och bodde på vandrarhem i två nätter. Ön heter egentligen Kyrkogårdsön men halva ön tas upp av fortet. Det var fritt fram att leka på utsidan av fortet, men ville man gå in kostade det en liten slant. I övrigt så var det ruggigt kallt i vattnet men annars var det väldigt trevligt!

Dels har vi jobbat hemma med huset. Vi har byggt ett trädäck på framsidan som måttar in på 4,8x3,7 meter. Skönt att ha! Har nyss suttit på det och stretchat efter en joggingtur, klart trevligare än att sitta på gräset, gruset eller inomhus. Vi har även gjort om grabbarnas rum med nymålade väggar och tak samt lagt in en heltäckningsmatta med bilmattemotiv. Stora killen, 4 år, fick välja färger själv och när vi väl visat honom bilmattan fanns det ingen återvändo på den fronten. Allt som allt så blev det väldigt bra i alla fall!

Jag har också fått för mig att jag vill ha en BMX och har surfat mycket på Blocket dom senaste kvällarna. Igår hittade jag dock en väldigt trevlig ny cykel till ett trevligt pris som jag efter en nattsömn beställde imorse. Det blev en KHE Militant AM, en instegshoj för flatland-körning. För er som inte känner till Flatland BMX, vilket jag antar är dom flesta, kan ni se lite smakprov på videon här:

1 kommentar:

  1. Coolt, paljettdräkt och lite mer baletthållning så blir det som konståkning ;)

    SvaraRadera