2010-05-13

Min portfölj uppdaterad

Jag har precis uppdaterat sidan Min portfölj. Eller, faktum är att jag skapat sidan och kopierat dit den gamla inlägget, och sen uppdaterat texten.

Jag upptäckte nämligen här om dagen att man kan skapa sidor hos Blogger (blogspot). Om man väljer "nytt inlägg" så kommer en undermeny upp under flikarna där det går att välja "redigera sidor". Där kan man skapa fristående sidor som inte dyker upp som vanliga blogginlägg. Förra sidan skapade jag just som ett vanligt blogginlägg som jag sen länkade till från "Min portfölj"-sektionen i vänsterkolumnen.

Det nya är framförallt tillägget av Orexo, som kom in i portföljen för en knapp månad sen, men det blev några småändringar i övriga texten också. Mest rättning av stavfel och något tillagt ord för att få bättre flow i läsningen... Den nya sidan finns nu länkad i vänsterkanten där inlägget var länkat tidigare, eller så kan ni helt enkelt klicka här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar