2010-05-10

Nu även på Twitter

Nu har jag skapat två nya Twitter-konton, @diversifierad och @kapitalnet. Det förstnämnda kommer användas för att skriva småkommentarer så korta att dom inte är värda ett helt blogginlägg, samt för att meddela när ett nytt inlägg är skrivet. Det andra är tänkt att användas för information om uppdateringar av Kapitalnet, vare sig det är designändringar, uppdatering av befintliga sidor eller nytt material.

Jag hade också tänkt att jag skulle följa twittrare med fokus på ekonomi. När jag surfade in på mina rekommenderade bloggar, länkade längst ner till vänster, hittade jag dock ingen information om Twitter hos någon av dom. Har ni Twitter?

Vad finns det annars för intressanta Twitter inom ekonomi (primärt privatekonomi, aktier, fonder, penningpolitik och entreprenörskap)? Några bra tips?

Twittrar du? Följ mina konton så följer jag dig!

1 kommentar:

  1. Hur gör man när man twittrar? (Gärna en grundkurs tack!)

    SvaraRadera