2009-03-10

Blondinbella faller

Förra månaden förutspådde jag Blondinbellas fall. Idag kom siffror som visar att hon tappat var femte läsare sen dess. Hon har fortfarande sjukt många besökare, men i den här takten ska jag nog snart vara ikapp! ;-) Jag har dock inte sett några ytterligare anmälningar eller brottsmisstankar, som jag också var inne på då, men det kan också bero på att jag inte letat. Dock brukar jag hitta information relaterad till henne utan att leta, som t.ex. artikeln som jag baserar det här inlägget på.

Blondinbella sviken (Affärsvärlden)

2 kommentarer:

  1. i samband med att krisen kom in gick bella ut. Om hon vore smart skulle hon blogga mer om sin kärlek och annat... byta lite spår... ni minns väl ebba von sydow??? Det blir samma om hon inte lyckas nischa in på annat också...

    SvaraRadera
  2. Hon fixar det nog snart med något kontroversiellt uttalande. Eller en skandal. All PR är bra PR...

    SvaraRadera